Category : Praca
Konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego
Data opublikowania: 09-08-2017 10:20:59 | Imię i nazwisko: Dział HR | Lokalizacja: mazowieckie | 1273 razy wyświetlane |
Description
Do
naszego młodego zespołu poszukujemy studentów z Grodzisk Mazowieckiego i
okolic. Praca na pełen etat lub elastyczny podział godzin. Mile widziani
studenci zaoczni, ale nie tylko. Oferujemy ciekawą pracę i możliwość budowania
kariery w rozwijających się branżach. Gwarantujemy miłą atmosferę i szanse na
zdobycie nowych umiejętności oraz różnorodny zakres obowiązków i wiele wyzwań.
Konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego
miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki (ul. 11 Listopada)
Rekrutacja ciągła, Praca od zaraz
PointPack.pl SA
PointPack.pl SA specjalizuje się
w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży
internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy
operatorem technologicznym dla sieć punktów handlowo-usługowych.
Opis
stanowiska:
Jako konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego będziesz wspierał/a obsługę i
prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom
biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności
od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał/a
analizę i rozwiązywał/a zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc
wsparcie najwyższej jakości.
ZAKRES
OBOWIĄZKÓW:
- udzielanie pomocy w obsłudze
systemów informatycznych PointPack.pl, - kontakt telefoniczny i
mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi, - identyfikowanie i
rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur, - prowadzenie dokumentacji
zgłaszanych problemów, - dbanie o wysoki poziom
obsługi świadczonych usług, - współpraca z zespołem IT,
- wsparcie operacyjne w
obszarze marketingu i administracji.
WYMAGANIA
- wykształcenie min. średnie, mile
widziani studenci w trakcie studiów zaocznych, - komunikatywność i zdolność
szybkiego uczenia się, - umiejętność szybkiego
identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji, - obsługa
komputera (przeglądarka internetowa, excel), - mile widziane doświadczenie
w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka
angielskiego.
- Możliwość rozwoju zawodowego
i stałego podnoszenia kwalifikacji, - Zdobycie doświadczenia w
obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C, - Podnoszenie kompetencji analitycznych,
- Miłą atmosferę pracy w
młodym i ambitnym zespole, - Zatrudnienie w pełnym
wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy, - Wpływ na kształtowanie
rozwijającej się firmy, - Znalezienie się w samym
centrum wydarzeń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
na
adres: kontakt@pointpack.pl
tel. 22 379 02 70
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z
wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
"Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie
i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl
S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację
prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich
zawartych."