Wszystkie kategorie

Category : Praca

Konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego

Data opublikowania: 09-08-2017 10:20:59 | Imię i nazwisko: Dział HR | Lokalizacja: mazowieckie | 1273 razy wyświetlane |

Description



Do
naszego młodego zespołu poszukujemy studentów z Grodzisk Mazowieckiego i
okolic. Praca na pełen etat lub elastyczny podział godzin. Mile widziani
studenci zaoczni, ale nie tylko. Oferujemy ciekawą pracę i możliwość budowania
kariery w rozwijających się branżach. Gwarantujemy miłą atmosferę i szanse na
zdobycie nowych umiejętności oraz różnorodny zakres obowiązków i wiele wyzwań.





Konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego



miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki (ul. 11 Listopada)



Rekrutacja ciągła, Praca od zaraz





PointPack.pl SA





PointPack.pl SA specjalizuje się
w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży
internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy
operatorem technologicznym dla sieć punktów handlowo-usługowych.





Opis
stanowiska:



Jako konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego będziesz wspierał/a obsługę i
prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom
biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności
od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał/a
analizę i rozwiązywał/a zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc
wsparcie najwyższej jakości.





ZAKRES
OBOWIĄZKÓW:



  • udzielanie pomocy w obsłudze
    systemów informatycznych PointPack.pl,
  • kontakt telefoniczny i
    mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
  • identyfikowanie i
    rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
  • prowadzenie dokumentacji
    zgłaszanych problemów,
  • dbanie o wysoki poziom
    obsługi świadczonych usług,
  • współpraca z zespołem IT,
  • wsparcie operacyjne w
    obszarze marketingu i administracji.




WYMAGANIA





  • wykształcenie min. średnie, mile
    widziani studenci w trakcie studiów zaocznych,
  • komunikatywność i zdolność
    szybkiego uczenia się,
  • umiejętność szybkiego
    identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
  • obsługa
    komputera (przeglądarka internetowa, excel),
  • mile widziane doświadczenie
    w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka
    angielskiego.
OFERUJEMY:


  • Możliwość rozwoju zawodowego
    i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • Zdobycie doświadczenia w
    obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
  • Podnoszenie kompetencji analitycznych,
  • Miłą atmosferę pracy w
    młodym i ambitnym zespole,
  • Zatrudnienie w pełnym
    wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
  • Wpływ na kształtowanie
    rozwijającej się firmy,
  • Znalezienie się w samym
    centrum wydarzeń.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji



na
adres: kontakt@pointpack.pl



tel. 22 379 02 70



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z
wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
"Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie
i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl
S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację
prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich
zawartych."





Kontakt Dział HR: Konsultant helpdesk/wsparcia operacyjnego

Telefon: 223790270

*

*

*


captcha

> Send me an email with links to manage my Ad