Wszystkie kategorie

Category : Praca

Konsultant Helpdesk

Data opublikowania: 10-06-2015 09:32:10 | Imię i nazwisko: MP | Lokalizacja: mazowieckie | Miejsce: grodzisk mazowiecki | 432 razy wyświetlane |

Description



PointPack.pl SA



PointPack.pl SA specjalizuje się
w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży
internetowej, handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy
operatorem technologicznym dla sieć punktów nadawania i odbioru przesyłek
kurierskich w punktach handlowo usługowych, głównie w ogólnopolskich sieciach
spożywczych i stacjach paliw.



Opis
stanowiska:



Jako
konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację
usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym
z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności
technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał
zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.



ZAKRES OBOWIĄZKÓW:



  • udzielanie pomocy w obsłudze
    systemów informatycznych PointPack.pl,
  • kontakt telefoniczny i
    mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
  • identyfikowanie i
    rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
  • prowadzenie dokumentacji
    zgłaszanych problemów,
  • dbanie o wysoki poziom
    obsługi świadczonych usług,
  • współpraca z zespołem IT,
  • wsparcie operacyjne w
    obszarze marketingu i administracji.


WYMAGANIA





  • wykształcenie min. średnie,
  • komunikatywność i zdolność
    szybkiego uczenia się,
  • zorientowanie na klienta,
  • umiejętność szybkiego
    identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
  • obsługa
    komputera (przeglądarka internetowa, excel),
  • mile widziane doświadczenie
    w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka
    angielskiego,
  • mile widziani studenci w
    trakcie studiów zaocznych.


OFERUJEMY:



  • Możliwość rozwoju zawodowego
    i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • Zdobycie doświadczenia w
    obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
  • Podnoszenie kompetencji analitycznych,
  • Miłą atmosferę pracy w
    młodym i ambitnym zespole,
  • Zatrudnienie w pełnym
    wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
  • Wpływ na kształtowanie
    rozwijającej się firmy,
  • Znalezienie się w samym
    centrum wydarzeń.




Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji



na
adres: rekrutacja@pointpack.pl



tel. 22 379 02 70





Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z
wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
"Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie
i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości PointPack.pl
S.A. do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie
wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację
prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich
zawartych."





Kontakt MP: Konsultant Helpdesk

Telefon: 223 790 270

*

*

*


captcha

> Send me an email with links to manage my Ad