Category : Inne
Doradca telefoniczny Klienta z językiem Czeskim
Data opublikowania: 11-03-2014 14:23:48 | Imię i nazwisko: Anna Komar | Lokalizacja: mazowieckie | Miejsce: Warszawa | 526 razy wyświetlane |
Description
Nasz Klient to dynamicznie działająca
firma, której działalność polega na budowaniu struktur sprzedaży i
obsługi klienta w modelach outsourcingowych. Obecnie do nowego projektu
realizowanego przez Klienta poszukujemy osoby na stanowisko.
Doradca
telefoniczny Klienta z językiem Czeskim
Nr.
Ref: WAK14DTAR
Miejsce
Pracy: Warszawa/Ursynów
Opis Stanowiska:
- Telefoniczna obsługa telefoniczna klienta (telefony
przychodzące), - Ustalanie budżetu kampanii reklamowej dla klientów
biznesowych, - Optymalizacja kampanii reklamowej klienta,
- Przeprowadzanie szkoleń on-line z zakresu kreowania
reklamowych kampanii internetowych.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka Czeskiego orz języka Polskiego w mowie i piśmie,
- Wykształcenie wyższe – również studenci IV, V roku
(preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka, finanse, - Doświadczenie w kontakcie z klientem: telefoniczne,
on-line (min. 6m-cy), - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji
internetowych – warunek konieczny, - Duże umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Samodzielność w działaniu, kreatywność.
Klient oferuje:
- Umowa o pracę od pierwszego dnia szkolenia,
- Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17 lub
10-18, - Kontakt telefoniczny (ew. mailowy) z klientem
biznesowym.
Osoby zainteresowane prosimy o
przesłanie CV na adres:
a.komar@jobfinder.pl
W tytule proszę umieścić Nr Ref: WAK14DTAR
Tel:
22 862 72 50
Prośba o umieszczenie na CV klauzuli:
„Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”